Our life

Everytime it's the same<3

Publicerad 2012-08-14 16:39:57 i Allmänt

På onsdag kom jag bort från Isabell...:D På kvällen fo jag till konditionssal<3 Och till Zumba toning:) På torsdag kom Madde bort från sin stuga=) Hon kom till oss och övernatta igen:P På kvällen var jag i konditionssal:---) Och i Zumba:---D På fredag var jag med Madde:---P På kvällen fo jag till jobb. På lördagen var jag med Madde igen. På söndag var jag med Madde och vi var i konditionssal tillsammans. Och efter det kom hon till oss och övernatta igen. Igår var det den sista lovdagen. Jag och Madde njutade och köpte Ben & Jerry's. Sen fo hon hem till Åbo och jag fo till mage & bak jumpa, till konditionssal och till Zumba. Idag var det den första dagen i gymnasiet. Jag var där kl. 9-12. Vi gjorde inte något speciellt. Bara bekantade oss till skolan. Men idag ska jag inte göra något speciellt. Nu ska jag fa ut med hundvalp och sen läsa Missmix. Sommarlov har varit underbar fast jag har inte gjort något så speciellt.
 
 
 
 
 
 
                 Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela