Our life

sol<3

Publicerad 2012-07-06 14:30:06 i Allmänt

På onsdag var jag på jobb igen kl. 11-17 fast jag borde inte fa till jobb mera i den här sommaren men nu jobbar jag högst en dag i veckan...<3 På kvällen fo jag till konditionsal:) Och Zumba toning=) Igår var jag ute med hundvalp:D Och solade mej:P Jag läste Demi också:---) På kvällen borde jag fa till konditionsal och Zumba men jag fo inte heller eftersom jag och min familj och min fammo och faffa fo till Salo och köpa en hundvalp till dem också:---D Förresten Madde jobbar där nu i juli så jag såg henne där i Salos kvälltorg:---P Idag har jag solat mej och läst Demi. På kvällen ska jag säkert fa till Venla och fira hennes flytt.
 
 
 
 
 
Bali:) Där var så vackert<3
 
                 Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela