Our life

mycket bråttom:---)

Publicerad 2012-06-21 11:46:41 i Allmänt

Ursäkta att jag har inte bloggat länge men jag har haft bråttom...:( På söndagen var jag på jobb kl. 13-19 :) På måndag var jag och säkra min studiumplats till gymnasiet vart slapp jag in<3 På måndagen var jag också på jobb kl. 8.20-16.20 =) På kvällen fo jag till Zumba:D På tisdag var jag på jobb kl. 9.30-17.30 :P På kvällen var Madde hos oss:---) Vi gjorde inte något speciellt...:---D Bara färgade mitt hår:---P Igår var jag på jobb kl. 10.30-18.30. På kvällen fo jag till Zumba toning med Madde. Idag har jag ledighet så nu ska jag fa ut med hundvalp.






Bali<3

                 Charkku<3

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-06-29 16:28:16

duktig som jobbar mycket:D

SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

Svar: Dina bilder om "The beautiful thief" är härliga=) Och man måste jobba att man får allt man vill ha...:D
charkkuabamadde

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela