Our life

Oh I feel that it's real:)

Publicerad 2012-08-16 19:04:33 i Allmänt

Igår hade jag skolan 8.50-15.25 :) Jag hade 2 timmar modersmål... En timme psykologi<3 Två timmar matematik.. Och 2 timmar franska=) Efter skolan fo jag genast hem eftersom jag kännde mej lite sjuk:( Idag fo jag ändå till skolan fast jag kännde mej ännu lite sjuk=( Jag var i skolan idag kl. 8.50-14.35 :D Jag hade 2 timmar psykologi:P 2 timmar historia :S Och 2 timmar matematik :---( Efter skolan kom jag genast hem för att jag känner mej sjuk ännu. Men nu ska jag fa och sova bort den här förkylningen.
 
 
 
 
 
Jag tycker inte om att vinter kommer.
 
                 Charkku
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela