Our life

sommaren:D

Publicerad 2012-07-20 13:56:23 i Allmänt

På förra veckas onsdag var jag i konditionalsal och i Zumba toning<3 På förra veckas torsdag var jag, Jarppi och min familj äta i Nagu:) På förra veckas fredag var jag med mina kusiner och var i konditionsal=) På lördag var jag på jobb kl. 12-20 :D Efter det fo jag till Röylitti open air 2012 :P Där såg jag typ alla mina kompisar som bor i samma stan som jag:---) På söndag gjorde jag inte något speciellt...:---D Men sen min mamma fick en ide att vi sku fa till Tallinn:---P Jag packade snabbt och sen fo vi dit. Förutom min syster stannade hemma och skötte våra husdjur. I Tallinn gjorde vi inte något speciellt eftersom vi har ju varit där tidigare i den här sommaren som sagt. Vi besökte i några butiker och åt i alla restauranger som är bra. Jag köpte nya svarta och blåa jeans och en röd skjorta. Vi kom bort därifrån på tisdag natten. På tisdag var jag i Åbo men min mamma. Jag köpte nya örhänge. På onsdag kom min mommo och moffa till oss. På kvällen fo jag till Zumba. På torsdag fo jag till Åbo med Jarppi. Jag köpte ingenting..:( Men vi var och köpa gymnasium böcker till han och se på hans blivande lättviktare. Vi var också och fika i Coffee house. Okej, jag dricker inte ännu heller kaffe men jag åt så god glass. På kvällen fo jag till konditionalsal och Zumba. Idag har jag inte gjort något speciellt men nu ska jag fa och se på film.
 
 
 
 
 
Jag skrev en sån härn kort till Madde från Grekland<3
 
                 Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela