Our life

sommarlov:---D

Publicerad 2012-07-01 18:28:44 i Allmänt

Nu är det en riktig sommarlov egentligen<3 Okej jag har haft nog lov från skolan men jag har jobbat hela juni:) Ursäkta mej att jag har inte bloggat länge men den här veckan har varit bråd...:( På måndag var jag på jobb kl. 11-19 =) På kvällen fo jag till Zumba:D På tisdag var jag på jobb kl. 11-19 :P På onsdag fo jag och min familj till Estland med färja:---) I Estland var vi och övernatta i ett hotel:---D Åt i olika restauranger:---P Och shoppade. Jag köpte nya svarta sandaler, vita korta Converser, nya gråa jeans, 3 olika svarta topp, en ny vit t-skjorta, en ny pink t-skjorta, en ny svart t-skjorta och nya solglasögön. På torsdag kom vi hem. På fredag var jag på jobb kl. 11-20. Efter det borde Madde komma till oss men hon hade några andra grejer att göra..=( På lördag var jag på jobb kl. 13-19. På kvällen kom Madde till oss. Vi gjorde inte något speciellt. Chillade bara. Hon borde komma och övernatta hos mej men hon fick inte lov:---( Idag har jag första lovdag från jobb. Madde var hos oss. Vi gjorde inte något speciellt idag heller. Chillade bara och gick till butiken med min hundvalp. Nyss kom jag hem från konditionsal men nu ska jag fa och läsa Miss mix.
 
 
 
 
 
Gamla stan i Grekland var underbar<3
 
                 Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela