Our life

bråttom:D

Publicerad 2012-06-06 09:05:12 i Allmänt

Förlåt att jag har inte bloggat länge men jag har haft lite bråttom...:( På söndagen var jag på jobb kl. 13-19 :) På kvällen var jag med Madde<3 Vi såg en film från alla niorna från min skola och läste en tidning från alla mina klasskompisar=) På måndagen var jag på jobb kl. 10.20-18.20 :D På kvällen fo jag till Zumba:P På tisdagen var jag på jobb kl. 11-19 :---) På kvällen var jag på länk med Madde och våra hundar:---D Men nu ska jag fa på jobb igen:---P P.s. Jag har glömt säga att jag fick 8 från min sista biologiprov i grundskolan<3





Tsatsiki var jätte gott i Grekland<3

                 Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela