Our life

I feel ecstatic :---D

Publicerad 2012-09-15 08:58:00 i Allmänt

Jag har inte skrivit blogginlägg på länge eftersom mitt nät har inte funkat så bra...:( Jag har bara varit i skolan<3 På måndagar har jag varit i nack och rygg jumpa, mage och bak jumpa, i konditionssal och i Zumba:) På tisdagar har jag gjort inte något speciellt..=) På en onsdag var jag i Fitball men tyckte inte om det:S Annors på onsdagar har jag varit i Zumba toning:D På en torsdag var jag i nybörjar "kiinteytys" och i Inner Strenght men tyckte inte heller om dem=( Annars på torsdagar har jag varit i Zumba:P På fredagar har jag varit i Zumba:---) En lördag fo jag till Åbo och övernatta hos Madde:---D Vi shoppade:---P Och var och äta i olika restauranger under hela veckoslutet. Alltså i Hese, i Fontana, i Dennis och i Coffee house. På söndagar har jag varit i Zumba. Idag ska Madde kanske komma till oss och övernatta. Men nu ska jag fa och läsa Missmix.
 
 
 
 
 
Min hund<3
 
                 Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela