Our life

lite bråttom:P

Publicerad 2012-06-16 19:55:01 i Allmänt

Förlåt att jag har inte bloggat jätte länge men jag har haft mycket bråttom...:( På förra veckans onsdag var jag på Zumba toning på kvällen<3 På förra torsdag var jag på jobb kl. 11-19 :) På kvällen var jag ute med Madde och våra hundar:) På förra fredag var jag på jobb kl. 9-21 :D Efter det fo vi till Saaristo Open med Madde och min familj med vår båt:P På lördag var jag på jobb kl. 13-21 :---) På söndag var jag på jobb kl. 13-19 :---D På måndag var jag på jobb kl. 10-18 :---P På kvällen var jag på gym och Zumba. På tisdag var jag på jobb kl. 11-19 och på kvällen var jag ute med Madde och våra hundarna. På onsdag var jag på jobb kl. 11-19 och på kvällen var jag på Zumba toning. På torsdag var jag på jobb kl. 10.30-19 och på kvällen var jag med ute med Madde och våra hundarna. På fredag var jag på jobb kl. 11-21.20 och den blev en tung jobbdag..:S På kvällen fo jag till vår båt och övernattade där. Idag var jag på jobb kl. 12.40-17.40. Nu sitter jag här i vår båt igen och ska snart fa och sova här igen. Igår fick jagg ett brev och där stod att jag inte slipper till Puolalanmäenlukio=( Men jag är på nionde reservplats. Men jag slapp in till en annan gymnasium.






Jag älskar palmer<3

                 Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela