Our life

sommar:---P

Publicerad 2012-07-03 12:02:41 i Allmänt

Igår var jag i Åbo med min mamma<3 Vi köpte nya konditionsal/mage & bak jumpa/Zumba skorna:) Vi var och äta i Dennis=) Och sen var vi och fika i Cafe Fontana:D Okej, jag dricker inte kaffe men jag drack saft:P Sen var vi och beställa mina gymnasiumböcker:---) Jag köpte därifrån en terminkalender också:---D Sen var vi i Marimekko och jag köpte en ny "penaali" (sånhärn var finns färggranna vallmoer :---P ) På kvällen var jag i mage & bak jumpa, i konditionsal och i Zumba. Idag har jag inte gjort något speciellt. Chillat bara. Har varit ute med hundvalp och nu ligger jag ute och solar mej. Men nu ska jag läsa Demi.
 
 
 
 
 
Lammkött var jättegott i Grekland<3
 
                 Charkku
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela