Our life

SOMMARLOV!<3

Publicerad 2010-06-05 21:20:54 i Allmänt

Det är sommarlov äntligen!<3 Jag vaknade kl. 06.10 på morgonen sen duchade jag mig, klä kläder på mig, sminka mig, lagade hår och åt morgonmål.:) Vi hade avslutningen kl. 9.:D Efter avslutningen kom jag hem med Jarppi och vi var hos oss och åt allt möjligt.:P Sen fo vi malmen runt och var på Venezia.=) Efter Venezia fo vi till Bläsu och simma fast vatten var så kallt att vi simmade inte.:---D Sen fo vi till oss me Jonas och var där en liten stund.:---P Sen fo vi till Gästhamnens parken och var där lite.:---) Sen fo Joonas hem ti Skräbä och Jarppi hem till Nagu och jag fo hem också. Saknar den här dagen...:( <3

                                                                                                H. Charkku:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela