Our life

T

Publicerad 2011-04-04 17:54:30 i Allmänt

VIIMEISIN HENKILÖ
..jota halasit ? - Min poijkvännen.
..jolle kerroit huolesi? - Till min poijkvännen.
..jota suutelit ? - Min poijkvännen.
..jonka takia itkit ? - Jag kommer inte ihåg.
..joka sai sinut nauramaan ? - Min poijkvännen.
..joka osti sinulle jotain ? - Pappa.
..joka ärsytti sinua ? - Mamma.
..jota löit ? - Jag kommer inte ihåg.
..joka sanoi pitävänsä sinusta ? - Min poijkvännen.
MILLOIN VIIMEKSI
..oksensit ? - Jag kommer inte ihåg.
..sairastit ? - På sportlovet.
..kuuntelit musiikkia ? - Idag.
..itkit ? - Idag igen.
..nauroit ? - Gissa?:D Idag.
..söit jotain ? - Just nu.
..olit humalassa ? -
..häpesit itseäsi ? - Jag kommer inte ihåg.
..istuit junassa ? - 6 år sedan.

                Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela