Our life

DEN 1 I AUGUSTI=)

Publicerad 2011-08-01 21:34:39 i Allmänt

Idag sminkade jag mej och åt morgonmål<3 Sen tittade jag på Naapureina Madridissa:) Sen kom Jarppi till oss=) Vi gjorde inte något speciellt...:D Vi borde fa och simma men han fo bara eftersom jag tyckte att vatten var så kallt...:P Sen fo han hem och jag fo till Isabell:---) Vi chillade bara och jag lånade 3 DVD från henne:---D Nu kom jag hem och ska snart fa och sova eftersom jag är så trött:---P

                Hon som tror för mycket, henne svikar man. Hon som älskar för mycket, henne lämnar man.

               
                I CAN ALWAYS MAKE YOU SMILE.<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela