Our life

DEN 11 I AUGUSTI:P

Publicerad 2011-08-11 19:27:40 i Allmänt

Idag har jag varit jätte trött igen fast jag fo och sova ganska tidigt igår och sovade ganska länge i morse...:( Kanske jag börjar bli sjuk..?:S Hoppas inte=( Men alltså ja, Jarppi kom hit idag<3 Vi chillade bara och fotade:) Sen fo han hem och jag kom hem eftersom min mommo, moffa, faster och hennes man var här=) Förresten Madde ska skaffa en hund med sin mamma:D Någon lilla hunden:P Varför skaffar dom inte någon Golden retriever eftersom dom är så gulliga?:---) Den är jätte populär medelstor hundras:---D Jag har föreslåt att den där hunden skulle heta Bamse för att den är en poijke:---P Nu kom jag på länken och ska snart fa och sova eftersom jag ska till Reso hos Julie imorgon.

               Ge mej kärlek då när jag tjänar den minst eftersom då behöver jag den mest<3

                 
                Jag vill blåsa såpbubblor<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela