Our life

DEN 17 I AUGUSTI:P

Publicerad 2011-08-18 16:43:32 i Allmänt

Idag började jag i skolan kl. 8.50... Vi hade en timme engelska<3 Två timmar gym.. En timme hälsåkunskap:) En timme modersmål:D Och en timme samhällskunskap=) Vi gjorde inte något speciellt, bara fördelade böcker:P Efter skolan fo jag till Åbo med Jarppi, hennes mamma och brorsa:---) Vi var hos hans brorsa, i Ikea och i Mylly men jag köpte ingenting:---D Sen kom vi hem och jag gjorde läxor och fo på länken med min mamma:---P Sen kom jag hem och var så trött så fo jag och sova.

                Vet du inte alls hur mycket jag älskar dej och hur mycket det inträffar när jag vet att jag får inte dej tillbaka?:(

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela