Our life

DEN 19 I AUGUSTI:---D

Publicerad 2011-08-19 21:09:44 i Allmänt

Idag slutade jag kl. 14.35... Vi hade två timmar hushållekonomi<3 En timme hälsokunskap:) En timme modersmål.. En timme matematik:D Och två timmar musik=) Efter skolan fo jag mot Madde till Bustis:P Sen fo vi till oss och göra läxor. Sen fo vi till Hese och äta:---) Sen fo vi hem igen och såg på filmer:---D Sen fo vi på länken med Robo och nu kom jag hem och ska fa och göra någonting för att det är ju veckoslutet:---P

                Du är som stjärnorna på himmel, tåren på min kinden, jag skulle vilja flyga till dej, du är kärleken i min satsen och längtan i mitt ögönkastet, ändå måste jag gå<3

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela