Our life

DEN 26 OCH 27 I AUGUSTI:---)

Publicerad 2011-08-28 12:38:41 i Allmänt

På fredagen var jag på skolan bara... Efter skolan fo jag hem och sen till Bustis och åkte med 15.30 bussen till Åbo övernatt hos Madde<3 I bussen gjorde jag läxor så behöver jag inte göra dom nu:) I Åbo shoppade vi=) Jag köpte nya svarta leggings och en ny brun top:D Sen fo vi och äta till Esposito:P Den är en båtrestaurangen vid Auraån:---) Sen fo vi med bussen till Madde till Runosmäki:---D Hos Madde gjorde vi ansiktemask:---P Sen tittade vi på filmer vilka hennes mamma har lånat, Elokuu och Toinen nainen. Sen ätade vi choklad, godis, chips och popcorn och drickade Coca cola. Sen så jag hennes hundvalpen också. Den var så söt. Jag vill också ha. Sen var vi ute med den också. På lördagen fo vi till Åbo centrum igen men shoppade inte något. Vi var och äta i Hese. Sen var vi och se på Tall ships race. Där såg vi Jarppi, hans mamma och styvpappa. Sen fo jag hem med dom och Jarppi kom till oss. Vi gjorde inte något speciellt. Sen fo han hem och jag kom hem och vi hade gäster eftersom det var fordeldarna. Vi satt på vår bryggan och åt lilla saker och lyssnade på musik. Sen fo jag till min faster och vi fixade plötsligt kräftafesten. Sen åt vi ute och tittade på fyrverkeri. Sen fo jag hem och fo genast och sova eftersom jag var så trött.

                Frysat hjärta söker isbrytaren<3

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela