Our life

DEN 3 I AUGUSTI:P

Publicerad 2011-08-03 18:37:12 i Allmänt

Idag var jag i Åbo med Jarppi<3 Jag köpte en blå vallmo Marimekko "penaali":D Och sen köpte jag också en svart top och munkjacka och svarta sockor:) Vi var och äta i Rico bar=) Sen köpte jag glass från Hese:P Vi borde fa och bowla men den där platsen var stängt...:( Vi måste fa sen när den där bowlinghallen kommer till Pargas:---) Sen när kom vi från Åbo kom Jarppi till oss:---D Nu fo han hem och jag fo till Isabell men hon var just på väg till stugan så kom jag hem...:---P Jag skulle vilja fa och simma men kan inte eftersom det är blåalg i vår strand..:S Men nu ska jag fa och läsa på Missmix eller se på filmen.

                Du kan röja på moln, oj älskling, hoppas att du skulle vara här redan<3

               
                I love music<3

                Charkku<3
               

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela