Our life

GREKLAND:)

Publicerad 2011-08-01 10:18:32 i Allmänt

Jag ska till Grekland till Kreeta till Agia Marina med min syster, faster och hennes man<3 Vi ska åka dit den 1 i oktober klockan 06.20 och komma tillbaka den 8 i oktober klockan 11.15 så vi är alltså en vecka där:) Det tar 3 timmar och 55 minuter att flyga dit=) Vårt hotell heter Blue Star - Isida:D Det har 4 stjärnor:P Barnfamiljer uppskattar det:---)

Blue Star –  Isida
Här är vårt hotell, Blue Star - Isida<3

Det där hoteller ligger på en jätte bra plats nära Agia Marinas strand:---D

Blue Star –  Isida
Här är hotellets simbassängområde:)

Vid simbassänger finns det en restaurang som är bra:---P

Blue Star –  Isida
Här är lite mera simbassäng bilder=)

Hotellområde liknar en liten by med många olika byggnader, och områdes gånger är belysat lyriskt på kväller. Där finns också citronträd och många arom gryddor såsom oregano.

Blue Star –  Isida
Jag vill fa och simma:D

Hotellet har stora balkonger.

Blue Star –  Isida
Jag vill fa och sola mej:P

Hotellets miljö är lugn. Om man behöver piggare liv finns det Platanias turistområde med restauranger och lilla butiker om en mysig promenad från hotellet.

Blue Star –  Isida
Hotellets gånger:---)

Vi har frukost varje morgon.


Blue Star –  Isida
Hotellet har stora balkonger som sagt:---D

Det är 150 meter till strand. Till butiker är det 200 meter. Det finns en hiss, luftkonditionering, trådlös internet och ett cafe också.

Blue Star –  Isida
Det här är hotellets sal:---P

Det finns telefon i hotellrum.

Blue Star –  Isida
Det här är vårt hotellrum.

Oktobers medelmåttig temperatur är 23 grader på dagen och 17 grader på kvällen. Havets medelmåttig temperatur är 23 grader.

Blue Star –  Isida
Här ska min faster och hennes man sova.

Om 10 kilometer finns det vacker Hania som är Kreetas "huvudstad", där är mycket butiker och sevärdheter.


Blue Star –  Isida
Här är vår balkong.

Man kan åka till Hania med buss eller taxi. I Hania kan man fara många timmar på gamla stans krokiga gränder och runt i hamnen varifrån hittar man också fiskrestauranger, modebutiker och trendiga cafeer.

 
Här är Agia Marinas strand.


Jag vill fa dit och simma.


Det finns bra restauranger på stranden.


Jag vill fa dit och sola mej.







Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela