Our life

DEN 17 DECEMBER=)

Publicerad 2011-12-18 09:35:29 i Allmänt

Idag kom Madde till oss<3 Vi gjorde inte något speciellt...:) Jag fick fina julklappar från henne=) Vi fo ut och jag pantade flaskor och hon köpte sin pappas julklapp:D Hon fo hem och äta och Jarppi kom till oss med mej från Åbo:P Sen kom Madde igen till oss:---) Sen fo vi alla ut:---D Jarppi fo hem:---P Jag och Madde stannade ute. Sen fo hon hem och jag kom hem också. Hemma borde jag färga håret men orkade inte eftersom klockan var så mycket redan.

                Mamma, varför alla tittar på mej alltid så konstigt?:D

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela