Our life

DEN 22 DECEMBER:---P

Publicerad 2011-12-22 19:35:18 i Allmänt

Idag hade vi julfesten i skolan... Vi fick betyg också<3 Efter den tänkte jag och Jarppi vad skulle vi göra så vi bestämmde fa till Åbo:) Vi var och äta sushi=) Vi borde bara titta på alla saker men jag köpte nya svarta kilklackskorna, en mascara och en läppkräm från The body shop:D Sen fo han hem och jag kom hem också:P Men nu ska jag fa och läsa Demi:---) Äntligen är det jullov:---D

                Jag ler eftersom du är min syster och skrattar för att du inte kan göra något med det!:D

               
                P.s. Jag fick en Nomination bit från min mommi<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela