Our life

DEN 29 DEVEMBER:---P

Publicerad 2011-12-29 22:23:18 i Allmänt

Idag var jag med Madde i Caribia<3 Alltså det är badinrättning:) Vi duschade, bastade, bastade i en turkiska bastu, simmade i många simbassäng (under vattenfall, i strömmen och sådana), sen simmade vi i simbassängen som är ute (i grottan), jag vågade inte fa till vaken, sen rutschade vi i ringrutschkanan=) Men svart hål var stängt...:( Sen åt vi i Hese:D Vi borde inte fa till stan men det gjorde vi i alla fall..:P Jag köpte nya svarta jeans, en beige halsduk och en blå-beige randig skjorta:---) Sen när kom vi hem fo fi genast ut:---D Sen fo hon hem och jag fo till Isabell:---P Nu är jag hemma och ska fa och läsa boken.

                Gör det idag. Imorgon kan det vara förbjuden.

               
                SOME PEOPLE ARE SURROUNDED BY HEARTS AND SOME AREN'T.

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela