Our life

DEN 3, 4 OCH 5 DECEMBER:---)

Publicerad 2011-12-06 11:25:50 i Allmänt

Som sagt dom här dagarna var jag i Åbo hos Madde och övernattade där<3 På lördagen fo vi till Åbo tillsammans:) I Åbo shoppade vi=) Jag köpte 2 nya skjortor:D En vit-svart randig och en rosa:P En ny svart halsduk:---) Nya blåa jeans:---D Ansiktemask:---P Och eyeliner. Vi var och äta i Rosso. Vi borde fa på bio men vi glömde. Men det var bra kanske eftersom man sparar pengar så. På kvällen fo vi till butiken och köpa chips, popcorn, choklad, godis och limonad för att vi hyrade en film från Makuuni. Sen fo vi till Madde och åt dom godsaker och såg på filmen. På söndagen mysade vi hos Madde. Vi sov länge, åt allt gott och läste MissMix men sen började det bli lite tråkigt så vi fo till Skanssi och shoppa. Därifrån köpte jag en svart munkjacka, beige hemtossor och hårspray. Sen fo vi tillbaka till stan och fo och äta till Hese. Sen fo fi till Madde tillbaka. På måndagen hade jag inte skolan för vi hade ledigt eftersom vi hade en lördag skoldagen. Madde hade skolan ändå så fo jag till hennes skola. Jag fick inte fa till hennes lektioner förutom handarbetelektioner... Under hennes lektioner var det jätte tråkigt för att hennes timmar tar 70 minuter för mina lektioner tar bara 45 minuter.. I skolan såg jag Sara också. Efter skolan fo vi till stan med Jarppi och Jonas. Vi gjorde inte något speciellt. Vi var i Coffee house och äta i Hese igen. Vi chillade bara och var i Hansa. Pä kvällen fo vi alla tillbaka hem till Pargas.

                Bäst träningen är att springa till godisbutiken<3

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela