Our life

NÅGRA FRÅGOR IGEN:---P

Publicerad 2011-02-16 18:32:40 i Allmänt

Höger- eller vänsterhänt: Höger?
Humör just nu: Ja<3
Favoritgodis: Choklad:)
Är det nåt du absolut inte äter: Leverlåda och ägg:S
Kläder just nu: Gråa sockor, blåa jeans, en svart top och en vit munkjacka=)
Musik just nu: Bad Boys Blue - All About You:---)
Vad sa du senast: Hej:D
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag vet inte?Sommarplaner: Vara på ett sommarjob och slappna av:P
Fisk eller badkruka: Fisk?
Saft eller alkohol: Saft:---D
Hur många kuddar sover du med: 1:---P
Favoritväder: Varmt och soligt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, poijkvännen och telefonen.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Jag vet inte, kanske en sparare mera.
Bästa film: Många men Pianisti.
Tror på liv på andra planeter: Nej.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja. 
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Nej.
Tror du på mirakel: Det beror på.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Man kan ju vara trogen men inte alltid.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du? Jag vet inte?
Stjärntecken? Förlåt men har ingen aning om vad stjärntecken är...
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Alla insekter.
Största svaghet: Jag vet inte alls, jag är perfekt kanske.. Nå nej, skoijar bara.
Det här är jag bra på: Sova.
Bästa bok? Prinsessa Päiväkirjat 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 Varför är det så svåra frågor, jag vet inte alls.
Vad vill du jobba som? En kock eller en advokat.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Förlåt att jag är så dum men vad är bungy-jump?Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ja.
Gillar du att sjunga? Ja.
Anser du att du är stark? Ja.
Brukar du sola? Ja.
Vad gör du om du får hicka? Hickar ihjäl mig.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Inget.

               :D Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela