Our life

A-Ö:P

Publicerad 2011-01-29 20:56:16 i Allmänt

A som i action, mitt livet är action<3
B som i bad, jag tycker att bada:)
C som i cd-skivor, jag tycker att lyssna på cd-skivor, t.ex Alesha Dixon=)
D som i dagar, jag tycker om fredagar och lördagar:---)
E som i engelska, den är min favoritämnen i skolan:D
F som i familjen, den är viktig för mig:---D
G som i glassen. jag tycker att äta glassen:P
H som i hallonet, jag tycket att äta hallonet också:---P
I som i Island, jag vill besöka på Island.
J som i jackor, jag tycker om jackor.
K som i kakor, jag tycker att äta olika kakor.
L som i länder, jag vill åka till Portugal.
M som i mackor, jag tycker att äta mackor, t.ex. skinkmackor.
N som i nallebjörnar, jag tycker om nallebjörnar också.
O som i osten, jag tycker att äta osten med sämlor.
P som i pappan, jag älskar min pappa.
Q som i queen, jag tycket att Queen är best men Alexander Rybak är bra också.
R som i resor, jag tycker att resa, jag vill åka t.ex till Portugal, Italien, Island, Norge osv.
S som i saften, jag tycker att dricka saften.
T som i taxen, jag är rädd för hundar men jag tycker om dem ändå, jag vill ha en tax eller en någon annan lilla hund, den sku heta Lady eller Bamse.
U som i undulater, jag tycker om undulater också, jag vill ha undulaten.
V som i vantar, jag tycker inte så mycket om vintern men jag tycker att använda vantar.
Y som i yoghurten, jag tycker att äta yoghurten, t.ex strawberry-yoghurten.
Å som i äppeljuicen, jag tycker att dricka saften, äppeljuicen är bäst.
Ö som i öar, jag vill åka till olika öar, först till Italien, Sicilien.

               =)Charkku

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela