Our life

MOMINMAMMA:D OCH NUUSKAMUIKKUNEN:P

Publicerad 2011-01-02 14:47:22 i Allmänt

Testaa kuka muumeista olet?

Muumimamma
(x) Tykkään JA osaan laittaa ruokaa
(x) Olen huolehtivainen
( ) Autan tuntemattomia
(x) Mulla on aina messissä käsilaukku, jostta löytyy kaikki tarpeellinen
(x) Olen hyvin ystävällinen
yht. 4

Muumipappa
( ) Tykkään kirjottaa
(x) Ilman jotain tiettyä asustetta tunnen itseni orvoksi
(x) Rakastan merta
( ) Olen asunut orpokodissa
(x) Tykkään myös valokuvata
yht. 3

Nuuskamuikkunen
( ) Kalastan
(x) Matkustan ja vaeltelen
(x) Tiedän paljon asioista
(x) Mua ihaillaan
(x) Olen hyvä ystävä
yht. 4

Muumipeikko
(x) Tykkään seikkaillla
(x) Tykkään näytellä ja (lukea)
(x) Vanhempani rakastavat minua
( ) Asun sinisessä talossa
( ) Juttelen rohkeesti tuntemattomille
yht. 3

Niiskuneiti
( ) Olen mustasukkainen
(x) Tykkään laittautua
(x) Rakastun helposti
(x) Pidän jotain korua aina ylläni
( ) Minulla on fiksu veli
yht. 3

Pikku Myy
( ) Olen tosi pieni
( ) Puren!
(x) Mua ei kannata suututtaa
( ) En tottele
( ) En pelkää mitään (tai ainakaan myönnä sitä)
yht. 1

Nipsu
(x) Rakastan rahaa!
( ) Olen arka
( ) Mielummin olen vaan kotona
( ) Tykkään pannukakuista
(x) Jalokivet ja aarteet houkuttelevat
yht. 2

Hattivatti
( ) Olen outo
( ) Minua pelätään
(x) Kuljen suuressa ryhmässä
( ) Viihdyn ukkosella
(x) Pukeudun valkoiseen
yht. 2

Haisuli
( ) Haisen pahalle
( ) Mulla on kieroja suunnitelmia
( ) Olen utelias
( ) Minuun ei luoteta
( ) Olen yksinäinen
yht. 0

Vilijonkka
(x) Siisteys on tärkeää
(x) Tykkään siis siivota
( ) Arvostan taiteilijoita
( ) Olen ankara
(x) Olen omasta mielestäni sivistynyt
yht. 3

Hemuli
( ) Keräilen kaikkee
(x) Lila on kiva väri
( ) Harrastukseni on minulle tärkeä
( ) Minulla on oma puutarha
( ) Minulla ei ole lemmikkejä
yht. 1

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela