Our life

DEN 1 JULI:---D

Publicerad 2011-07-03 14:39:57 i Allmänt

Idag vaknade jag och Madde kl. 11.30<3 Sen fo vi till duschen, lagade håret, sminkade oss, klädde på oss och åt morgonmål:) Sen fo vi till Åbo och shoppa=) Jag köpte mörkt blåa jeans, en vit top, en GANT munkjacka och ljust blåa shorts:D Vi åt i Dennis:P Jag köpte en pizza:---) Sen var det tid att fa hem och jag var törstig så sprang vi till butiken och sen till busshållplatsen men vi hann inte och där började regna helt jätte mycket och det där regnet var helt kladdig så var vi jätte smutsiga men sen vänttade vi på nästa bussen och fo vi hem:---D Hemma fo vi och simma och sen till Bläsnäs med Anna, Heidi, Jenny, Iitu och hennes mamma:---P Sen fo Madde hem och jag och Anna fo till malmen men jag hade inte mopeden med så åkte jag med Annas moped med Heidis hjälmen. Sen åkte Anna hem mej och jag fo och sova.

                Do you believe in love and dreams?<3

               
                My boy<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela