Our life

DEN 10 I JULI:)

Publicerad 2011-07-10 20:43:46 i Allmänt

Jag kom hem just från Ikaalinen<3 På söndagen fo vi dit med 18.35 bussen:) Sen när var vi framme åt vi pizza, såg vi på TV, duschade oss och fo och sova=) På måndagen åkte Maddes mommo och moffa oss till Särkänniemi:D Där var vi i Aikamatto, Half pipe, Hurricane, Jet star, Koskiseikkailu, Motogee, Take off, Tornado, Tukkijoki, Tyrsky, Waveswinger, Viikinkilaiva och Volvo racing:P Vi åt i en hamburgare restaurang Burgers:---) Vi köpte också popcorn, sockervadd och glass:---D På tisdagen cyklade vi till alla olika butiker i Ikaalinen:---P Jag köpte schampoo, mascara, eyeliner, sminksmörja och sen fick man en gratis kräm. På onsdagen fo vi till torget men jag köpte ingenting. På tordagen fo vi och simma till Ikaalisten kylpyläs strand. Sen gick vi cirka 5 kilometer till Rolls och äta. På fredagen fo vi till Toivolansaari och simma. På lördagen fo vi till Tammerfors och shoppa. Jag köpte nya svarta skorna, en ny röd skjorta och en ny svart jacka. Idag på söndagen städade och packade vi bara och sen fo hem.

                Himmel har stjärnor, träd har löv, jag har ingenting om du far<3

               
                
               
                Charkku<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-11 21:26:07

o de va jätte kiva där! <3 (: bästa sällskap :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela