Our life

DEN 17 I JULI:---P

Publicerad 2011-07-17 22:22:21 i Allmänt

Idag har jag gjort inte något speciellt.. Jag vaknade kl. 10.40<3 Sen duschade jag mej, klädde på mej, lagade håret, sminkade mej och åt morgonmål:) Sen på kvällen kom Madde till oss och vi fo till Hese och äta=) Sen fo vi till Bläsu och sitta en liten stund:D Sen fo vi på länken men fick inte ta Maddes hund Robo med..:( Sen kom jag hem och nu sitter jag här och har inget att göra:P Borde snart fa och sova eftersom jag är så trött:---)

                Man måste tänka på vad säger man att man säger inte vad man tänker på.

               
                Fullt..

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela