Our life

DEN 19 I JULI:)

Publicerad 2011-07-20 21:23:20 i Allmänt

Idag vaknade jag kl. 10.20<3 Sen duschade jag mej, klädde på mej, lagade håret, sminkade mej och åt morgonmål:) Sen tittade jag på Naapureina Madridissa=) Sen fo jag till Seppälä och shoppa nya bh:D Jag ville lila men det var inga några fina så köpte jag svarta:P Sen fo jag till Bläsu och sitta med Madde:---) Sen fo vi till butiken och köpa chips eftersom hon kom över natt till mej:---D Sen fo vi på länken med Robo:---P Sen kom vi till mej och fo och simma. Sen kom vi in och gjorde inte något speciellt.

                Det är inte farligt, det är bara kärlek<3

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela