Our life

DEN 2 I JULI:---P

Publicerad 2011-07-03 14:54:08 i Allmänt

Idag vaknade jag kl. 11.20<3 Sen fo jag till duschen, lagade håret, sminkade mej, klädde på mej och åt morgonmål:) Sen fo jag ut med Jarppi=) Sen kom hans pappa, halvmamma, fammo, fadder och farbror efter han:D Sen fo jag hem och fo genast till butiken med Madde och hennes pappa:D Jag köpte godis och blodgrape fanta:P Sen fo vi till Madde och skötte hennes bror Teemu som är 5 månader gammal:---) Sen kom jag hem och fo till Airisto med pappa och mamma och träffa våra bekanta:---D Sen kom vi hem och sova:---P

                Du är större än noll, du är mindre än två, du är mitt livets nummer ett<3

               
                Fin bild men jag tycker inte om körsbär...<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela