Our life

DEN 20 I JULI=)

Publicerad 2011-07-20 21:39:06 i Allmänt

Idag vaknade jag och Madde kl. 10.10<3 Sen duschade vi oss, klädde på oss, lagade håret, sminkade oss och åt morgonmål:) Sen tittade vi på Naapureina Madridissa=) Sen fo hon hem och jag fo till båten med min pappa, mamma, faffa och fammo:D Sen stannade vi där mitt i havet och hoppade från båt till vatten och simmade där en liten stund och sen kom vi tillbaka:P Sen när kom vi hem fo jag genast till vår stugan med min fammo och plocka blåbär:---) Sen kom vi hem och Madde kom hit och vi fo på länken med Robo:---D Nu är jag hemma men nu ska jag snart fa och sova eftersom jag är så trött:---P

                Tid gör bättre sår men lämnar eviga ärr:(

               

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela