Our life

DEN 23 I JULI:---)

Publicerad 2011-07-24 21:58:48 i Allmänt

Idag vaknade jag kl. 9.40<3 Sen duschade jag mej och åt morgonmål:) Sen packade jag till stugan till Lahti=) Sen fo vi genast på morgonen:D Sen fo vi till vår vaari och var där en liten stund:P Sen fo vi till butiken och köpa något att grilla:---) Sen fo vi till stugan och min faster och hennes man var där:---D Sen dom, mina föräldrar och min lillasyster fo till Vääksy och titta på gamla platser och jag var ensam på stugan och gjorde sallad:---P Sen kom dom och grillade vi. Sen fo vi till bastun och simma. Sen fo vi och sova. Jag hade nog datorn med där men nätet fungerade inte så bra...:(

                En tår är en pärla i livets ändlös ocean.

               
                KISS?

                Charkku<3

               

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela