Our life

DEN 3 I JULI<3

Publicerad 2011-07-03 15:09:18 i Allmänt

Idag vaknade jag kl. 11.10<3 Sen duschade jag mej, lagade håret, sminkade mej, klädde på mej och åt morgonmål:) Sen kom Madde till mej=) Vi lyssnade på musik bara och sen fo hon hem och sen till hennes kusins skriftfesten:D Sen fo jag och simma:P Nu sitter jag här och tittar på när det dundrar...:( Men snart ska jag fa till Åbo eftersom jag ska till Ikaalinen med Madde och ska vara där en vecka:---) Vi ska till Särkänniemi, Ikaalisten kylpylä, gymmet, bowla och allt möijligt roligt:---D Men man får se hur det går:---P

                Varför lever man livet från en dröm till en annan dröm och vara rädd för den dagen när drömmar tar slut?

               
                desire 0705?

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela