Our life

FREDAGEN!!:---P

Publicerad 2011-06-17 20:14:34 i Allmänt

Idag har jag varit på jobbet hela dagen igen...:---P Jag kom hem med min mommo och moffa<3 När kom jag hem fo jag genast ut med Jarppi:) Hemma försökte jag ringa och texta till Madde om hon skulle komma över natt till mej men hon svarade inte och sen när svarade hon sade hon att hon har varit på träningen så hon kan inte:( Men nu ska jag fa och göra någonting eftersom det är veckoslut=)

                Varje satsen kan vara sist, varje farväl kan vara evig, älska för imorgon kan det vara för sent<3

               
                Hit vill jag resa<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela