Our life

JOBB OCH JOBB!!:---D

Publicerad 2011-06-08 21:10:20 i Allmänt

Idag har jag varit på jobbet hela dagen igen...:) När kom jag hem hade vi vår ny båt i stranden så var jag där inne och städa..<3 Sen kom Madde till oss och vi var och simma=) Sen fo vi till butiken men jag köpte inte någonting:D Sen cyklade vi till Bläsu och sitta med Hamu:P Men sen fo Hamu hem och vi såg australieren flicka och fo dit och prata med henne:P Hon hette Marlie:---) Hon sade att det är kul att vara i Finland men det är mycket kallare här än i Australia:---D Hon sade att hon surffar hemma:---P Dit vill jag resa också.

                Det är någonting i dej, det är något vad andra kanske ser inte. Det är något vad jag tycker om<3

               
                Yyh, kan någon snälla hämta till mej appelsiner?<3 Annors tjatar jag det alltid...:)

                Charkku<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-09 13:00:07

kui sä et kirjota suomeks? :D:D Ja kyl sä ostit kaupast sen juissi :--D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela