Our life

ONSDAGEN!!:---)

Publicerad 2011-06-15 18:45:05 i Allmänt

Idag har jag varit på jobbet hela dagen igen men den här dagen var stressig eftersom jag jobbade 9 timmar fast vanligt 8...:---) Jag tänkte att jag skulle börja skriva lite matrecept hit<3

Räkor och nöt canapes

450 gram kokade räkor
250 milliliter nöter utan salt
1 matsked smör
2 tesked vetemjöl
180 milliliter lättgrädde
2 matsked krossat persilja
60 milliliter rivat Parmesan ost
36 rostat bröd

Blanda räkor och nöter.
Värma smör i stekpannan, öka vetemjöl och koka 2 minuter i låg värme.
Öka lättgrädde och basa tills sås är tjock.
Öka persilja, ost och räkablandning.

Ordna den på rostat bröd och bjud på het.

Till 6 människor

Det här är god utan nöter och persilja också:)

                Om jag skulle få en euro alltid när jag tänker på dej, jag skulle vara en miljonär på en vecka=)

               
                Namnam;---)

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela