Our life

SOMMAR!!:D

Publicerad 2011-06-05 21:14:40 i Allmänt

Idag har jag varit hemma nästan hela dagen<3 Jag vaknade kl. 12.00:) Sen duchade jag mej, klä på mej och sminkade mej och sen klockan var nästan 13.00 så hade vi lunchen så åt jag inte morgonmål=) Jag hade tråkigt eftersom Madde var på träningen så såg jag en film som heter Shanghai Noon:D På kvällen fo jag ut med Jarppi och Jonas för att dom kom hit med båten:P Men snart måste jag gå och sova för imorgon är det första jobdagen:---)

                Om jag skulle ha kallt, skulle du värma mej?:---D
                Om jag skulle gråta, skulle du trösta mej?:---P
                Om jag skulle fråga att älskar du mej, skulle du älska mej?
                Om jag skulle fa från världen, skulle du sakna mej?

               
                Jag har varit konstnärlig<3 Nå nej, skoijar bara...:)

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela