Our life

SOMMAREN!!:---P

Publicerad 2011-06-09 21:44:00 i Allmänt

Idag har jag varit på jobbet hela dagen igen...=) När kom jag hem kom Madde till mej och vi fo köpa Domino kex och läskedryck med citronsmak till S-market eftersom vi ska på Saaristo open på lördagen och efter den ska vi sova över natt i vår båten<3 Men nu ska jag fa och sova för att imorgon är det jobbdag igen..:) Och jag mår lite dåligt också för jag har feber):

                Jag tycker om cho... choklad, eller alltså jag gillar blå. Jag är lite dålig att säga att jag tycker om dej!<3

               
                Nam, jag vill ha vindruvor, kivi, appelsiner, jorgubbar och blåbär<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela