Our life

SOMMARLOV!!=)

Publicerad 2011-06-04 23:07:37 i Allmänt

Det är sommarlov egentligen<3 Idag vaknade jag kl. 07.10:) Sen ducshade jag, klä på mej, sminkade mej, lagade hår och åt morgonmål=) Vi hade avslutningen kl. 09.00:D Efter den fo jag till min systers skolan eftersom hon slutade 6an:P Sen fo jag hem:---) Hemma åt jag grillmaten och jordgubbskaka med Madde:---D Sen fo vi till Bläsu och simma och sola men vatten var för kallt att simma så solade vi bara:---P Sen fo vi till S-market och köpa läskedryck med citronsmak. Sen var vi med Jarppi och Jonas i Centris med alla möijliga människor. Sen fo vi till Pargrill och äta. Jag åt franskisar bara. Sen chillade vi bara och Madde fo hem och jag var ännu en liten stund med poijkar och sen fo jag hem också och poijkarna till malmen.

                Come back and make me smiling again<3

               
                Nam, jag vill ha jordgubbar, choklad och appelsiner<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela