Our life

VECKOSLUT!!:)

Publicerad 2011-06-11 21:59:03 i Allmänt

Idag vaknade jag kl. 09.00 i båten<3 Sen fo jag hem och duschade jag mej:) Jag hann inte att sminka mej eller äta morgonmål eftersom vi fo till Pargasdagarna...=) Jag hittade fina väskor och skorna men köpte inte..:D Sen kom jag hem och åt med familjen och mormor och morfar:P Sen var vi bara hemma hela dagen fast det var Saaristo open:---) På kvällen kom Madde till mej och vi fo och simma:---D Vatten var varmt:---P Mycket varmare än i förra lördagen. Nu ska jag vara över natt i båten igen så nu slutar jag att sitta vid datorn.

                Aldrig kan man veta är det mycket eller lite tid. Plötsligt märker man att det ändas hit.

               
                Fult...

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela