Our life

VECKOSLUTET!!<3

Publicerad 2011-06-10 22:27:02 i Allmänt

Idag har jag varit på jobbet hela dagen igen...=) När kom jag hem fo jag genast ut med Jarppi<3 När kom jag hem fick jag en idee att jag skulle vara över natt i vår båten och det som är roligast att ensam..:) Nu är jag här då och sitter vid datorn:D Det är bra att vara här eftersom det finns dator och TV:P Sen om jag blir hungrig så har jag köket och om man behöver WC eller duschen så det finns också:P Eeh vad jag älskar att sova i båten:---)

                Den som sade att ingen är perfekt glömde dej<3

               

                Jag älskar såna härna solglasögöna<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela