Our life

THIS WEEK:P

Publicerad 2011-03-09 17:36:55 i Allmänt

Måndag: Jag vaknade kl. 6.20, skolan (två timmar fysik, matematik och två timmar musik, där spelade vi Madonna-La Isla Bonita), efter skolan var jag med Jarppi i Sportgym.
Tisdag: Skolan (två timmar hushållekonomi, där bakade vi fastlagsbullar, sen hade vi en timme matematik och en timme engelska), efter skolan kom Jarppi till oss.
Onsdag: Skolan (två timmar fysik, en timme matematik och två timmar musik) efter skolan gick jag hem.
Torsdag: Skolan (två timmar tyska, där har vi ett ordprov, kl. 9.20 har jag skolläkare för ett mopedkort i hälsovårdcentralen, sen har jag en timme engelska, en timme fysik, där har vi ett prov, sen har vi en timme matematik), efter skolan ska jag vara med Jarppi.
Fredag: Skolan (två timmar gymnastik, tråkigt... sen har vi en timme "opo", efter den har vi en timme engelska och en timme matematik), efter skolan ska jag vara med Jarppi igen.
Lördag: Jag ska vakna kl. 12.00, ska vara hemma och kanske med Jarppi.
Söndag: Jag ska sova till kl. 12.00 igen, ska vara hemma hela dagen.

               H. Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela