Our life

YOUR DAY:---D

Publicerad 2011-03-01 17:21:10 i Allmänt

Idag vaknade jag kl. 8.10. Först åt jag frukosten, gröt, en semla och två glas Sprite, ganska mycket. Sen klädde jag på mig och sminkade. Efter det lagade jag håret. Sen var jag färdig kl. 9.20 och mamma åkte mig till skolan. Jag var där kl. 9.30 och rasten började kl. 9.35 och jag var på rasten med Jarppi. Skolan började kl 9.50 och först hade vi två timmar fysik. Där skrev vi allt möjligt och gjorde övningar, tråkigt. Sen hade vi matrast. Det var jägarbiff, potatis, sås, sallad, ett knäckebröd och två glas vatten. Efter det hade vi en timme matematik. Vi gjorde inget speciellt, jätte tråkigt. Sen hade vi två timmar musik. Där spelade vi 90's musik, Spice Girls-Viva Forever. Det var roligt. Skolan slutade kl. 14.35 och efter den gick jag till Bustis med Jarppi och Joonas eftersom dom gick till Joonas och jag gick hem. Hemma åt jag middag, det var potatis, broiler, sås, jätte mycket sallad och två glas Coca-cola, ganska mycket. Sen gjorde jag fysik läxor. Efter det åt jag mellanmål. Det var rostat bröd och två glas Fanta. Sen Tittade jag på tv. Där kom ingenting. Efter det gick jag till en promenad. Det blev 2 km. Sen kom jag hem och gick till duschen. Nu är jag här och äter kvällsmat. Det är två rostad bröd och ett glas ananas Fanta, ganska mycket. Jag tänker att ska gå och sova tidigt idag, t.ex. kl. 22.00.

               Hälsar Charkku:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela