Our life

YOUR DREAMS<3

Publicerad 2011-03-10 20:53:35 i Allmänt

Mina drömmar, det kan tolkas på flera olika sätt. Jag tänkte berätta om mina framtidsdrömmar. Jag har världens roligaste och snyggaste poijkvännen. Jag vill flytta härifrån typ till Helsingfors och köpa ett stort hus som kostar typ 3000000 euro. När jag blir 18 vill jag köpa en vit BMW M-1 116 som kostar 30 000 euro. Sen skulle jag villa läsa juridik eller till en kock. Den första barn vill jag ha när är jag 24 år gammal och om det skulle vara en poijke så han ska heta Sebastian och den andra vill jag ha när är jag 27 år och om det skulle vara en flicka så hon ska heta Weronica.

               H. Charkku:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela