Our life

DEN 10 I NOVEMBER<3

Publicerad 2011-11-10 20:30:48 i Allmänt

Idag var vi med skolan i Åbo yrkesinstitut igen... Jag är säker att jag fa till gymnasiet<3 Och efter det ska jag fa till Åbo yrkes instituten och öva till resandetjänsteman eller till närvårdare eller till universitet och öva psykolog eller till rättvetenskap universitet och öva advokat:) Efter skolan kom Jarppi till oss och vi gjorde kinesisk mat och läxor=) Vi kokade ris, sötsur sås med kyckling:D Sen fo han hem och jag kom hem:P Men nu ska jag fa och läsa boken:---)

                Rymmar jag till din värld, passar jag till ditt hjärta?<3

               
                Jag älskar nalle<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela