Our life

DEN 19 I NOVEMBER=)

Publicerad 2011-11-20 10:37:08 i Allmänt

Idag var jag i Åbo med Julie och bowla och äta<3 Sen fo hon hem med sin mopobil och jag stannade i stan med min lillasyster:) Vi shoppade bara=) Jag köpte en ny svart mössa, nya vita vantor och en ny cerise skjorta:D Sen fo vi till Coffee house och köpte glass men vad fan? Kypare sade att det är F18 på kväller så måste vi fa ut och äta den... Sen fo vi hem:P När kom jag hem fo jag genast ute med Madde:---) Vi chillade ute bara och härjade med vagnen:---D Sen fo hon hem fast jag ville vara ute ännu men sen fo jag hem också:---P Hemma gjorde jag inte något speciellt eftersom nätet funkade inte så läste jag boken.

                Kärlekens första suck är hjärnas sista sucken.

               
                Jag kastar en ros till hennes minne</3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela