Our life

DEN 3 I NOVEMBER:)

Publicerad 2011-11-03 20:16:22 i Allmänt

Idag var vi med skolan i Åbos yrke institut och bekanta oss<3 Jag tycker att resandetjänsteman skulle vara ett roligt jobb men jag vill ändå fa till gymmnasiet men kanske efter det?:) Vem vet?=) Ingen...:D Efter skolan fo jag genast hem:P Hemma gjorde jag läxor:---) Sen ringde jag till Marianna och frågade om hon skulle komma med mej till Piug och se på Raappana:---D Hon kom och tog Saara med:---P I Piugen chillade vi bara med Niclas och Jonas och lyssnade på musik. Men nu är jag hemma och ska fa och läsa Demi.

                 Jag flyger i moln med dej bara beibe<3

               
                Jag älskar klav<3

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela