Our life

TJENARE!:P

Publicerad 2011-11-13 13:31:39 i Allmänt

Utseende; 
Jag har blont hår ( ) 
Jag har brunt hår (x) 
Jag har fräknar ( ) 
Jag har stor mun ( ) 
Jag har liten mun ( ) 
Jag har långt hår (x) 
Jag har kort hår ( )  


KROPPEN; 
Jag är kort ( )  
Jag är lång ( ) 
jag är smal ( ) 
jag är medel (x) 
jag är tjock ( ) 
Jag har stora händer ( ) 
Jag har stora fötter ( ) 
jag har små fötter ( ) 


JAG ; 
Jag gillar att dansa (x) 
Jag gillar att sjunga (x) 
Jag spelar gitarr ( ) 
Jag sjunger i kör ( ) 
Jag hatar att shoppa () 
jag älskar att shoppa (x) 
jag har många och snälla kompisar (x) 
Jag har inga kompisar ( ) 
Jag älskar chips(x) 

jag älskar tripp(ar)  (x) 
Jag älskar chokladkaka (x) 
Jag dricker alcohol ( ) 
jag röker( ) 
Jag har rökt ( ) 
Jag älskar att fotografera (x) 
jag har varit i hollywood ( )
jag har varit i New York ( ) 
Jag är oskuld (x) 
Jag gillar att festa (x) 
Det värsta jag vet är spindlar och ormar (x) 
Jag har en katt (x) 
jag har en hund ( ) 
Jag är glad nu (x) 
Mina föräldrar bor tillsammans (x) 
Jag har en sommarstuga (x) 
jag har ett land där vi har husvagnen i ( ) 
Jag har bott i ett annat land ( ) 
Jag har träffat min morfar(x) 
Jag har bott på 2 ställen (x) 
Jag älskar att städa ( ) 
Jag hatar att städa (x) 
Jag älskar att ducha (x) 
Jag tycker inte om att duscha () 
Jag har pussat en tjej ( ) 
Jag har pussat en kille (x) 
Jag är singel ( ) 
Jag har en bra dator (x) 
Jag är kär (x) 
Jag har haft en pojkvän (x) 
                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela