Our life

DEN 1 I OKTOBER<3

Publicerad 2011-10-01 08:46:29 i Allmänt

Idag ska Jarppi komma till oss kanske<3 Och senare Madde också men nu har hon simtävlingar i Salo eller dom börjar kl. 13 så måste jag ringa till henne kl. 14 om hon har simmat redan:) Och sen måste jag fa till Tiimari och köpa rosa kartong eftersom jag måste göra idag ett sånt här matematiks projekt=) Och sen på kvällen måste jag fa till min faster för att hon ska färga mitt ögönbryn och ögönfrans:D Och sen hemma på kvällen måste jag färga mitt hår och packa för imorgon ska jag till Grekland som sagt:P

                Om imorgon kommer inte mera, hur kan jag säga till dej att jag älskade dej?<3

               
                adidas<3 THE FIRST THING SHE NOTICES... ARE YOUR SHOES.

                Charkku<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte och Matilda

Hejsan!:)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela